Tuesday 4 June 2013

Views

Balik dari Sunway Pyramid

Assalamualaikum
http://matcuoi.com
   Lepas je beli beg and baju yang dipilih oleh girl tersebut...makan aiskrim...girl mintak pulang...masa tu petang..dye kate kne balik before 5.30...okay.."ade date la tu"...dalam fikiran si lelaki...tapi si girl jelaskan...yang dye kne balik sebab nak sambung kemas rumah...nak renovate kan...klu x nanti mak dye mengamuk...katenye larr...xtau la kan...

   Dalam perjalanan balik je..si lelaki dah mcm2 fikir..."budak nie..comellah"..sambil tersenyum2 dalam hati..dye tak sangka sebenarnye..dapat keluar berdua dengan perempuan...tu je...mase kat Sunway tu...dye dah rase mcm ade girlfriend...pulak dahhh..berangan betul...masa kat sunway tu..kan ramai orang...ade terlepas girl nie..x pandang kiri kanan..mula lah lelaki nie naik angin... "weyhhh...kau nie nak pg mane..karang kau sesat..spe susah..=="...sambil tarik tali beg girl tu...girl tu pun gelak2 je lahh..."eleh..aku sesat xpe...kunci kereta kat aku..ahahha.."..sengal punya girll..=="


   Masa dalam perjalanan pulang...diorang pown borak2...xdelah kosong...sebab nak tau life diorang kan..antaranya...."weyhh..kau still study lagi kew?".."Aah.."...balas girl tu..".."result final kau baru2 nie brape?".."adelah..kau punya??"..si lelaki nie fikir lah...sebab result dye x pernah nak share dengan kawan2 dye...even dgn sama kelas pown...namun.." aku punya teruk sikit la sem nie..banyak main...kau punya berapa?.."..kata lelaki...girl tu pown mcm nak xnak je gtau...sebab si lelaki x gtau kan...mne adil nnt..

  Lepas lelaki asyik sindir2 and teka result girl tu....last2 girl tu bagi tau jugak.perghh...dye senarai dekan kuwt...hebat...bukan satu sem je..tiap semm...=="..." Aku punya berapa je sem nie...2.88 je...banyak main laa.."..malu lelaki tu depan girl tu..tp diorang still borak...

   "Weyh...bawak slow2...jgn laju sangat..bawak 60 je...nnt cepat sangat sampai rumah aku.."...kata lelaki tu.."yela2...bukan laju pown..kau nie..=="..."kalau aku bawak mak aku naek kereta...mahu kne cubit aku nie...xley laju...slow lg dari nie tau...tp kalau ayah aku bawak xpe laju2...mak aku xtakut pown..."..kata lelaki tu...girl tu just tergelak je dengar ape yg lelaki tu cerita sepanjang perjalanan pulang..
 
   Girl tu hantar sampai depan rumah...si lelaki la tunjuk jalan...tak nak dye balik jalan kaki lagi...dah la kali nie bawak barang...nnt org cakap ape...eksen je..x pown kne ragut...mulalah kan...ish2..=="

   Dah je sampai depan rumah..si lelaki nie berat hati pulak.."adehh...xkan berpisah macam tu je..."...tapi nak buat macam mne kan...bukan rapat pown...even rumah masing2 dekat...tapi diorang berdua nie still study...si girl  dekat Perak..and si lelaki pulak dekat Sarawak...memang tak lah kann..jauh benor....peluang untuk diorang jumpe just mase cuti sem je...tambahan pulak...mggu depan dah kne balik tempat belajar masing2...berjauh la...

to be continue....

No comments: